obchodní podmínky


Nákup v e-shopu

Pro nákup v e-shopu se nemusíte nijak registrovat. Po dokončení nákupu musíte vyplnit fakturační údaje a dodací adresu. Upozorňujeme na nutnost vyplnění emailu nebo kontaktního telefonu. Pokud jste zadali emailovou adresu přijde Vám potvrzení objednávky emailem. Pokud nezadáte alespoň jeden kontaktní údaj (tj. telefon nebo emailovou adresu) nebudete moci objednávku odeslat. Bude-li Vámi zadaný údaj nesprávný (např. vinou překlepu) nebudeme schopni Vás informovat o stavu vaší objednávky.
Odesláním objednávky s námi uzavíráte kupní smlouvu. Budete-li objednávku chtít zrušit, neprodleně nás kontaktujte. Vemte prosím v úvahu, že neodebráním zboží na poště, či v depu přepravní služby nám vznikají nadbytečné náklady při přepravě balíků zpět do skladu firmy. Úhradu těchto nákladů jsme v souladu s českým právním řádem, oprávněni po kupujícím požadovat.

Ceny zboží

Naše firma je plátcem DPH. Ceny zobrazené v našem internetovém obchodě jsou ceny konečné a s DPH, k Vaší objednávce nebudou připočítány žádné další náklady. Výsledná cena se skládá vždy pouze z ceny objednaného zboží a případného manipulačního poplatku za poštovné a balné. Pokud si zboží vyzvednete osobně, manipulační poplatek Vám neúčtujeme.

Přeprava zboží

Zboží si můžete vyzvednout osobně v Brně v našem kamenném obchodě. Odběr je možný na kontaktní adrese po domluvě.

Česká republika

U objednávek účtujeme manipulační poplatky takto:

- při zaslání zboží na dobírku ... 140,- Kč
- při platbě za zboží předem na účet ... 90,- Kč

Slovenská republika
- při zaslání zboží na dobírku ... 400,- Kč
- při platbě za zboží předem na účet ... 300,- Kč

Nabízené druhy přepravy

U zásilek na Slovensko si vyhrazujeme právo volbu přepravy změnit bez předchozího souhlasu zákazníka.
- osobní odběr - v Brně
- Česká pošta - ČR, SR

Expedice zboží

Zboží, které je skladem, odesíláme následující pracovní den po objednání. Zboží, které není skladem, expedujeme do 14 dní. V případě že Vámi vybrané zboží není skladem, budete o této skutečnosti informováni telefonicky nebo emailem. Pokud si zvolíte platbu předem na účet, budeme zboží expedovat až po připsání platby na náš účet. Pokud máte nějaké zvláštní přání ohledně dopravy, např. kupujete-li dárek na poslední chvíli a rádi byste ho měli doma co nejdříve, zavolejte nám. Společně najdeme vhodné řešení.

Platba za zboží

Za zboží můžete zaplatit v hotovosti, na dobírku nebo předem na bankovní účet naší firmy. Pokud si zvolíte platbu předem na účet budeme zboží expedovat až po připsání platby na náš účet.

Možné kombinace platby za zboží:

- osobní odběr - platba předem na bankovní účet, platba v hotovosti je možná pouze na prodejním skladu v Brně, případně v místě prezentace
- Česká pošta - platba na dobírku, platba předem na bankovní účet

Reklamace a záruka

Před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce prosím zkontrolujte, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, zásilku nepřebírejte, sepište s doručovatelem protokol o poškozené zásilce a neprodleně nás o tomto informujte. My tuto reklamaci vyřídíme sami a Vám zašleme nové zboží v nejkratší možné lhůtě.
Pokud zjistíte poškození zboží až po otevření zásilky, opět nás bez odkladu informujte, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky. Poškozené zboží zašlete zpět na naší reklamační adresu. Reklamaci vyřídíme též sami a nové zboží Vám zašleme v nejkratší možné lhůtě.
Pokud zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo neobdržíte se zásilkou fakturu (tj. daňový doklad), ihned nás o této skutečnosti informujte, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží. Bude sjednána náprava.
Vznikne-li na zboží v záruční době reklamovatelná vada, zašlete vadné zboží na naší reklamační adresu. (kontaktní údaje najdete na www.prirodnivlna.cz v sekci kontakty). Zásilka musí kromě reklamovaného zboží zabaleného v obalu odpovídajícím funkčně původnímu obalu, obsahovat i popis vzniklé vady a doklad o koupi (stačí jeho kopie, originál si může zákazník ponechat).
Na většinu zboží je poskytována záruka v délce 24 kalendářních měsíců od data převzetí zboží. Pokud dojde k vadě zboží v záruční době, máte nárok na bezplatné odstranění vady zboží. V případě, že bude vada zboží neodstranitelná (závada neopravitelná), vrátíme Vám částku účtovanou za toto zboží nebo nahradíme zbožím novým - dle našeho uvážení a dostupnosti reklamovaného zboží na trhu.
Vaši reklamaci vyřídíme v co nejkratším termínu, v souladu s českými právními předpisy pak nejpozději do 30 dnů. Zároveň Vás upozorňujeme na možnost zboží vrátit bez udání důvodu. Zboží lze vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Podmínkou je, že zboží musí být kompletní, nesmí nést viditelné známky používání, nesmí být poškozené a musí být zabaleno v nepoškozeném původním obalu. (Původní obal může být otevřen nedestruktivním způsobem). Takto vracené zboží pošlete na naši reklamační adresu. Po kontrole zboží Vám budou peníze vráceny dle Vašeho výběru bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.

Ochrana osobních dat

Vámi vložené informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky. Na ochranu dat je kladen vysoký důraz. Zaručujeme naprostou diskrétnost evidovaných údajů, které jsou používány výhradně pro potřeby našeho e-shopu a nejsou žádným způsobem poskytovány třetí straně. Data jsou v maximální možné míře chráněna proti zcizení a zneužití. Na přání zákazníka jeho osobní data vymažeme z databáze našich zákazníků.